Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№49 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7222) 42-67-68
Есепші бөлімі::
+7(7222) 42-67-69
Нашар көрушілер
нұсқасы

Семей қаласының «№49 ЖОББМ» КММ-нің ресми сайтына қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт КГУ "СОШ №49"

03
февраль
2020

Неделя начальных классов

Бастауыш сыныптар арасында өткен "Білім беру мазмұны жаңартылу жағдайында кіріктірілген сабақтарды ұйымдастырудың тиімді жолдары" атты

апталықтың қорытынды есебі

Апталықтың мақсаты: Оқу мазмұнының әр түрлі саладағы жан-жақты  білімдермен тоғысуы, бір-бірімен араластыру арқылы оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара байланыстары туралы біртұтас мағлұмат беру. 

Апталықтың міндеттері:

 - ерекше дарынды оқушыларды мәнді де саналы оқыту;

- сабақ құрылымында проблемалық жағдайлар үлесін ұлғайту;

- жеке тұлғаның зерттеушілік типін қалыптастыратын оқушының ойлау әрекетін белсендіру;

 - сабақ процесінде өтілетін тақырыптың күнделікті өмірмен тікелей байланысына мән беру;

- оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту.


Бастауыш сынып  апталығы 18-ші қарашадан 23-інші қараша аралығында болып өтті. Апталық басталмас бұрын апталықтың жоспары құрылып, әдістеме бірлестігінің екінші отырысында талқыланды және бекітілді.

Апталықтың бірінші күні екінші ауысым лездемесінде апталықтың ашылу салтанаттты түрде өтті. Бұл  саптүзеу барысында апта бойында өткізілетін іс- шаралардың жоспары, апталықтың тақырыбы, мақсаты таныстырылып, соңынан 2-3  сынып оқушылары өлеңдер оқыды.

Мұғалімдер ашық сабақтарында жаңа инновациялық технологиялардың әдіс –тәсілдерін тиімділігіне қарай шебер қолдана білді. Сабақтардың құрылымы жүйелі құрылды.

Сабақтарға бастауыш сынып мұғалімдері, мектеп әкімшілік қатысып, талдау жасалып, жақсы баға берілді.

Мұғалімдер сабақ өткізудің түрлі формаларын практика жүзінде танытты. Кіріктірілген сабақтар оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара байланыстары туралы біртұтас мағлұмат береді, олар құрылысы бойынша белгілі қалыпқа сыймайды, сондай-ақ, оқу сағаттарын барынша үнемді пайдалануға мүмкіндік береді.

Құрылған жоспарға сай мұғалімдердің ашық сабақтарына тоқталсақ:

Пәні:Қазақ тілі 

Мұғалім : Нукунова Г.А.

Сыныбы: 3 «В»

Сабақ  тақырыбы: «Түбір мен қосымишаның жазылуы. Мәтінді теру»

Өзара сыйластық және ұжым негізінде тәрбиелеу құндылықтарды дамыту   арқылы жұмыс жасалды.  Сабақ жайлы эмоционалдық-физиологиялық ортаның қалыптасуы болды, ширату жаттығуы арқылы сабаққа көңіл аударды. Сабақта топтық жұмыс, жекелеме жұмыс, жұптық жұмыс түрлері қолданды. Айтылым, тыңдалым, жазылым әрекеттерінің барлық түрін қарастырды. Функционалық білімдерін қалыптастыру жұмыстары және қалыптастырушы бағалау тапсырмасы болды. Тапсырмаларды орындауда дескрипторлар арқылы тексерілді. Сабақ тес жұмысы арқылы басталды, яғни өткенді бекіту мақсатында  өздік жұмысын орындады. АКТ-мен кіріктірілген сабақ болғандықтан, тест жұмысын компьютерде орындады. Бағалары пайыз арқылы көрсетілді.Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімдері нақтыланды. Шығармашылық диктант, ұжымдық жұмыс, өлеңді тыңдау арқылы ой қорыту, сұрақтарға жауап беру, мәтінмен жұмыс болды.

Әр тапсырмадан соң қалыптастырушы бағалау түрлері жүргізіліп отырылды. Бағалау парақшаларына өдерін бағалап отырды. Тапсырманы орындауда балалар белсенді бола білді.   


Открытый  интегрированный  урок в 3 «Д» классе (математика,художественный труд)

Тема:  Симметричные и несимметричные плоские фигуры Древние и современные орнаменты

Абылова Г.К.

  Урокпроводила в 3 классе, где обучается 25учащихся. В классе есть дети творческие, активные; а есть - пассивные слушатели. Моя задача заключалась в вовлечении всех учащихся в учебный процесс. С этой целью Абылова Г.К.провела интегрированный урок математика+художественный труд.

    Парная и групповая работаспособствовали развитию атмосферы сотрудничества и доброжелательности. Все этапы работы были пронизаны темой  Нового года. Начиная от  деления на группы до рефлексии , дети проявили активный интерес к уроку. Задания были подобраны   с учетом способностей учеников.

       Постепенная практика реализации данных задач создаст в классе ситуацию успеха, тогда каждый урок станет шагом вперед для ребенка, где его голос будет звучать радостно-удивленно от сделанного маленького, пусть только для себя, но открытия.

Пәні:Математика, Дене шынықтыру Мұғалім: Барлықбаева А.С.

Сыныбы: 2 «Б»

 Математика және дүниетану пәндерінен «Қосу және азайту», «Қазақтың ұлттық ойындары»   тақырыптарында  кіріктірілген ашық сабақ өтті.  

Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері ескеріліп, сабақтың әр кезеңінде қызығушылығын ояту, байланыстыра сөйлеу, сөздік қорын молайту,екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану көзделді.

Сабақтың әрбір кезеңдерінен өткен сайын оқушылар тапсырмаларға тез, дұрыс жауап беруге тырысып ұйымшылдыққа тәрбиеленді, белсенділіктері, қызығушылықтары артты.

Үйге тапсырма оқушылардың ерекшеліктерн ескере отырып, уақытты дұрыс пайдалануға негіздеп, жазбаша қосу және азайту тапсырмалары тапсырылды.   Сабақ бойы оқушылар берілген тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті. Ұлттық   ойын “Теңге ілу”, “Бәйге”, “Жамбы ату”, “Көкпар”, “Аударыспақ ” сияқты тапсырмалар өз шешуін тапты. Оқушылар бағаланды, кері байланыс жүргізілді.  Жоспарлап келген жұмыс түрлері толығымен іске асты, мұғалім мақсатына жетті.

Пәні: Әдебиеттік оқу пәні Мұғалім : Кәкім С.К.

Сыныбы:  2«Ә»

Әдебиеттік оқу пәні.Тақырыбы: Сапар мен парта.

Ашық сабақ психологиялық ахуал қалыптастырудан басталды. 

«Мектебім!»

Мақсаты:Мектепке,сыныптас достарына деген сүйіспеншілігін арттыру.

Нұсқаулық: Шаттық шеңберінде М.Мақатаевтың “Мектебім” өлеңі жатқа айтылды..

«Бинго» әдісі; Аквариум; Ортадағы қаламсап,: Ойлан тап әдістері қолданылды.

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша  берілген уақыт ішінде) басқа қатысушылар  алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізді.

Топтық жұмыс- ықтымақтастыққа жетудің бірден-бір жолы деген ой түйдім.

Бұл жерде басты назарды жауаптарға емес, сұрақтарға аударған жөн. Себебі құрастырған сұрақтары олардың сабаққа қаншалықты дайын екендігін көрсетеді. Тапсырма бойынша өздеріне де тек жауап бермей,сұрақ қоя білуге де үйренді.

    Ой толғау кезеңінде 4 топқа 4 түрлі  тапсырма берілді: «Ойлан,тап!» ойынын ұйымдастырдым.

Топтарға шығармашылық тапсырма:

1-топ Партаны адам кейпіне келтіріп суретін салу.

2-топ: Сапарға мінездеме жазу.

3-топ: Сынып ережесін құрастыру.

4-топ: Партаның атынан Сапарға хат жазу

Осы жерде балалар өздерінің сыни ойлауларының жақсы жетіліп келе жатқанын  көрсете білді. Оқушылар сабақ бойы жүргізілген тапсырмалар бойынша өздерін бағалап отырды. Өзін-өзі бағалау - өз әрекеттері мен дамуына баға беру, оларды сыни көзқарас тұрғысынан талдау қабілеті.  

Оқушылардың жауаптары олардың сыни ойлау деңгейіне қарай әртүрлі болды. Алайда оқушылардың көбі топтарында сыни тұрғыдан ойланып, басқалардың ойларымен санаса отырып,  түрлі жауаптар айта білді.

Топтық жұмыстар барлық оқушылардың жұмысқа белсене қатысуын қамтамасыз етті.  Топтық жұмыстар барысында оқушыларым бір-біріне қол ұшын беріп, өзара сыйластық қарым- қатынасқа түсіп отырды.. Осындай жүргізілген жұмыстарды қорыта келе, Кәкім С.К. өз білімім мен біліктілігімді дамыта отырып, сыни ойлауы дамыған, ізденімпаз, шығармашыл, дарынды, дүниетанымы жоғары, оқушы қалыптастырады.


Пәні:Қазақ тілі, Дүниетану Мұғалім: Сулейменова К.Б.

Сыныбы: 3 «А»

 Сабақ тақырыбы: Спорт – денсаулық кепілі! Түбір мен қосымшаның жазылуы .Сабақтың құрылымы бір сарынды емес, әр түрлі тапсырмалар, әрқилы әдіс-тәсілдер қолдану арқылы оқушылармен жеке жұмыс, топпен жұмыс жасады. «Миға шабул» стратегиясы кезінде деңгейлік тапсырмалар қолданды. «Баспалдаққа көтеріле отырып, мәреге жету» ойны арқылы оқу деңгейі төмен балалардың ынтасын сабаққа тарта білді. Мұғалім оқушылармен тығыз қарым –қатынаста жұмыс жасай отырып, оқушыларды ынталандыра, өзінің педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейде екендігін көрсете білді. Оқушылар сабақ соңында рефлекция жасады.

Пәні:Әдебиеттік оқу, көркем еңбек Мұғалім: Толенова Э.С.

Сыныбы: 3 «Б»

3 Б сыныбында әдебиеттік оқудан « Қысқы кеш» Т.Иманжанов, көркем еңбек «Жыл мезгілі» атты кіріктірілген сабақ өткізілді. Сабақ барысында оқушылар өте жақсы қатысып, отырды, сабақ барысында жоспарланған жұмыстар жасалынды. Сабақта оқушылар  4 топқа бөлінді, жыл мезгілдері бойынша сурет салып,   бейнелеген суреттерін баяндады. Мәтіндік жұмыс жасады. Тек, рефлексия кезіндегі өлең шығару тармағы толық орындалмады,І топ оқушылары ғана өлең шығарып, үлгерді.

Пәні: Дүниетану Мұғалім: Чадаева Г.М.

Сынып: 2 «А»

Сабақ  тақырыбы : Мектеп ережелері

 Оқу мақсаты: 1.1.2.3 мектептегі тәртіп ержелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру;

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.   Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. 

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.        

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: 

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қораптар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, қыстырғыш, постерлер. Берілген тапсырмаларды  көпшілігін дұрыс орындай  отырып,   нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін жетістік кретерийлері  көрсете алады.  Өзара сыйластық және ұжым негізінде тәрбиелеу құндылықтарды дамыту  арқылы жұмыс жасалды.Жаңа өткентақырып бойынша топтық жұмыстарға әр түрлі бағытта тапсырмалар орындау арқылы пысықталды. Мысалы: картамен жұмыс, мәтінмен жұмыс, ережелер құрастырды, «Бастағы қалпақ» ойынын ойнады. Топтық жұмыс жасау арқылы оқушылар өздері жаңа сабақты меңгерді. Мұғалім жаңа тақырып жайында қосымша мәлімет берілді. Сабақта топтық жұмыс, жекелеме жұмыс, жұптық жұмыс түрлері қолданды. Оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым әрекеттерінің барлық түрін қарастырдым. Функционалық білімдерін қалыптастыру жұмыстары болды.   Оқушылардың деңгейлерін ескере отырып жаттығу тапсырмалар, яғни балалардың есте сақтау қабілеттерін анықтауға арналған тасырма болды. Онда оқушылар топ болып бір-біріне баға берді.   

Бағалау түрлері: топтық жұмыс нәтижелерін тексергенде оқушыға жұлдызша беру арқылы бағалады, шапалақтау әдістері арқылы бір-бірін бағалады, сабақ соныңда мұғалімнің бағалауы көрсетілді.Кері байланыс сұрақ-жауап әдісі бойынша жасалып, жұлдызшалар арқылы бағаланады. 

Рефлексия: Оқушылардың жаңа тақырыпты қалай меңгергені «Тілек ағашы» бойынша мектептегі қамқор жандарға тілек жазды.


Пән: Әдебиеттік оқу, қазақ тілі. Мұғалім Сыдыкова Г.Б.

Тақырып: «Қысқы кеш» Мұқан Иманжанов. Түбір мен қосымшаның жазылуы.

Сабақтың мақсаты:

 Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. 

Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Күтілетін нәтиже: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды, берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ. Жаңа тақырып. Өткенді бекіту.

Сабақты бастамас бұрын ұйымдастыру кезеңіне назар аудардым. Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау, мотивациялау мақсатында   тренинг жүргіздім және құрал-жабдықтар мен көрнекіліктердің дайындығын қарастырдым.Қызығушылығын ояту, сабақ тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға жұмбақтар шешкізіп, 4 топқа бөліп отығыздым. Оқушыларды сабақтағы жетістік критерийлерімен, сабақтың мақсатымен таныстырдым.
 Cабақ барысында оқушыларды жаңа білімді өз беттерімен алып, бірін –бірі оқытуға бағыттадым ,іздену, зерттеу, салыстыру, түйінді ой шығарып, пікір білдіргенге үйреттім, 
 «Кейіптеу» деген үғымның мағынасын оқушылардың өздеріне ашқызуға тырыстым. 

«Боран не істейді?» деген сұраққа жауап бере отырып,моделдеу жұмысын жүргіздім.
  Сабақта көрнекілік және иллюстрациялық әдісті пайдаландым.Оқушының белсенділігі мен өз бетінше әрекет етуін жоғарылату мақсатында дидактикалық тапсырмалар арқылы, топтық жұмыстар арқылы шығармашылық іс - әрекетін дамытуға тырыстым.
 Оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде белсенділік пен ұйымшылдық көрсетті. Оқушылар мені, бір-бірлерін тиянақты тыңдап, интерактивтегі материалдарды , кітаптағы материалдарды өз беттерінше топта жұмыс істеу барысында дұрыс қолдана білді. 

Сөздегі түбір мен қосымшаның жазылу ережелерін қолдана отырып, талдауларды жасады.  Оқушыларға үйге тапсырманы сыныпта орындалған жұмыстарына байланысты қайталау, дамыту мақсатында бердім.

Интегрированный  урок  русского  языка и ангийского языка 

Учитель: Сыдыкова Г.Б.

2 «В» класс
 
Цель урока:  определять значимые части слова, выделять корень в слове и подбирать однокоренные слова.

Предполагамый результат: все учащиеся смогут:повторить значимые части слова.

Большинство учащихся смогут:определять опорные слова и отвечать на закрытые вопросы самостоятельно, определять тему текста и основную мысль текста, выделять значимые части слова.Подбирать однокоренные слова, подбирать слова к схемам.

Некоторые учащиеся смогут: сделать вывод о правильном выбора портфеля.

По типу урока - это урок приобретения  новых  знании. 
 В соответствии с темой урока, целью и задачами были выбраны  формы организации учебной работы: индивидуальная, парная и групповая. А также использовано оборудование:
 раздаточныйматериал, ИКТ.

Урок   начался с психологического настроя. Дети разделились на 4 подгруппы. Повтряя названия учебных  принадлежностей на двух языках, ученики включились в активную работу, решали проблемную ситуацию, сами определяли тему и цель урока.
 На уроке были учтены возрастные и психологические особенности учащихся.Любой процесс познания начинается с импульса, побуждающего к действию. Необходима мотивация, побуждающая ученика к вступлению к деятельности. Помня об этом, я  продумывала каждый этап урока, составляла задания, подбирала вопросы, использовала различные приёмы активизации учеников.
 Например, картинный диктант, вызвал большой интерес у учеников. Работа в подруппах заинтересовала всех и каждый ученик принимал активное участие в обсуждении. Работая над текстом ученики получили новые знания о происхождении книги, о том, как выглядят книги-великаны и самые маленькие книги.
 Этапы урока были тесно взаимосвязаны между собой, чередовались различные виды деятельности. 

Для каждого ученика была создана ситуация успеха, что также способствовало повышению мотивации и поддержанию познавательного интереса к учению. При постановке вопросов и определении заданий на уроке я учитывала индивидуальные особенности учеников, давала только положительную характеристику результатам их деятельности, что стимулировало детей и повышало их активность на уроке. Учебное время на уроке использовалось эффективно, запланированный объём урока выполнен. Домашнее задание быдо дано с объяснением.


ПәніДүниетану, Көркем еңбек: Рахатқызы С.

Сыныбы: 3«Г»

Сабақтың тақырыбы: Қала мен ауыл  арасында қандай байланыс бар? Болашаққа саяхат» Коллаж

Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері ескеріліп, сабақтың әр кезеңінде қызығушылығын ояту, байланыстыра сөйлеу, сөздік қорын молайту көзделді.

Сабақта ауыл мен қаланың тіршілігін салыстыра  отырып, топпен жұмыс (белсенділіктерін арттыру) үшін, ойын элементтері (қызығушылығын, ойлау, есте сақтауын дамыту) үшін пайдаланылды. Бұл сабақ – жаңа сабақ( жаңа білім беру мақсатында).Алға қойған мақсат біреу болғандықтан сабақтың әр кезеңдері, бір – бірімен байланысып, жүйелі қорытындыланып өз уақытында өтті.

Ш.А. Амоношвилидің “Ойын арқылы оқыту”, В.В. Давыдовтың “Дамыта оқыту”, “Оқу мен жазуды сын тұрғысынан ойлау технологияларының элементтерін ізгілендіру педагогикасымен ұштастыра өткізіп, есімдіктен өткенді қайталауда оқушылардың ойын, қиялын, есте сақтау дағдысын қалыптастыру қарастырылды”.

Семей қаласының тарихын таныстыру мақсатында дарынды оқушылармен жұмыс көрсетілді.

Сабақтың әрбір кезеңдерінен өткен сайын оқушылар тапсырмаларға тез, дұрыс жауап беруге тырысып ұйымшылдыққа тәрбиеленді, белсенділіктері, қызығушылықтары артты.

Интерактивті тақта, коллаж жасауға арналған материалдар.

Сабақ барысында оқушылардың ұлттық құндылықтарды қастерлеуге және намысшылдыққа, ұйымшылдыққа, елін, отбасын сүйуге тәрбиеленді. Үлкенге құрмет кішіге ізет көрсету басшылыққа алынды.

Үйге тапсырма оқушылардың ерекшеліктерн ескере отырып, уақытты дұрыс пайдалануға негіздеп, өздері оқыған шығармадан есімдігі бар бес сөйлем жазу тапсырылды

Сабақ бойы оқушылар берілген тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті. Жоспарлап келген жұмыс түрлері толығымен іске асты, мұғалім мақсатына жетті.

Жаңартылған білім мазмұны негізінде білім жүйесінің жаңа болмысы қалыптасуда. Білім берудің әдіс-тәсілдері түбегейлі өзгеруіне байланысты инновациялық процестің қарқындылығы артуда. Бүгінгі күннің талабы – ұстаздық әрекеттің жеке тұлға дамуына жағдай туғызуы. Осыған орай білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген, алдыңғы қатарлы оқыту әдіс-тәсілдері арасында кіріктірілген оқытуға негізделген әдіс-тәсілдерді апталықта ұстаздар қолдана білді.

Апталық жабылуы. Көрме"Жол тәртібін білейік, аман есен жүрейік!"

Қорытынды: Бұл апталықта бастауыш сынып мұғалімдері кіріктірілген сабақтарда   жаңа әдіс-тәсілдерді кеңінен қолдана білді, оқушылардың білім алуға қызығушылығын арттырды, өз шығармашылықтарын шыңдап, педаглогикалық шеберліктерін көрсете білді. Оқушылар пән бойынша жақсы білім көрсеткіштерін көрсетті және білімдерін толықтырды. Бұл бастауыш сынып мұғалімдерінің ерінбей еткен еңбегі, өзара ынтымақтастықпен жұмыс істеуі арқасында келген жетістік деп ойлаймын. 
 Ұсыныс: алдыңғы қатарлы оқыту әдіс-тәсілдері арасында кіріктірілген оқытуға негізделген әдіс-тәсілдерді күнделікті сабақтарда қолдану.


 Бастауыш сынып әдістемелік бірлестік жетекшісі: Сулейменова К.Б.














Похожие публикации:

17 январь 2020 План МО МИФ
Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
RodneyMer
8 октября 2021 22:55
Прошу прощения, что я Вас прерываю, но не могли бы Вы расписать немного подробнее. ----- купить жд официальный Прошу прощения, что я Вас прерываю, мне тоже хотелось бы высказать своё мнение. ----- объявления автомобилей Прошу прощения, что я Вас прерываю, но я предлагаю пойти другим путём. ----- заказать доставку тюльпанов Прошу прощения, что я Вас прерываю, есть предложение пойти по другому пути. ----- консультация психолога Прошу прощения, что я Вас прерываю, хотел бы предложить другое решение. ----- дизайнерский ремонт квартир сочи Прошу прощения, что я Вас прерываю, но, по-моему, эта тема уже не актуальна. ----- https://www.mayflor.ru/category/bukety/iz-khrizantem.html Прошу прощения, что я Вас прерываю, но, по-моему, есть другой путь решения вопроса. ----- накрутка инстаграм бесплатно онлайн Прошу прощения, что я вмешиваюсь, но мне необходимо немного больше информации. ----- https://besthoro.ru/deva/tochnyj-goroskop-na-segodnya-deva.html Это мне не совсем подходит. ----- https://lolz.guru/threads/2970670/ Это мне не подходит. Есть другие варианты? ----- https://online-kazino-luchshie.com/top-live-dealier/
Erickvar
10 октября 2021 12:41
И все? ----- купить участок в сочи у моря И все, а варианты? ----- снимать квартиру посуточно город Вроде бы внимательно читал, но не понял ----- шар фольга динозавр Я что-то пропустил? ----- личный кабинет мегафон войти по паролю Наверно да ----- стрейч пленка от производителя цена Наверно нет ----- дженерики сиалиса дешево купить Отличный ответ ----- аккаунты вконтакте Отличное сообщение )) ----- магазин аккаунтов steam Браво, идеальный ответ. ----- https://kazino-luchshie-spisok.com/minimalnii-deposit-v-online-kazino/ Браво, отличный ответ. ----- https://kazino-na-dengi-luchshie.com/bistrie-vyplaty-v-online-kazino/
HectorKes
11 октября 2021 20:03
Абсолютно с Вами согласен. Мне нравится эта идея, я полностью с Вами согласен. ----- https://opt24.store/product-category/produkty-pitaniya/ Абсолютно с Вами согласен. Это отличная идея. Я Вас поддерживаю. ----- https://portotecnica.su/category/show/id/213/ Абсолютно с Вами согласен. Это отличная идея. Готов Вас поддержать. ----- https://www.sadoviy1.ru/mnogoletniki/hosta.html Абсолютно с Вами согласен. Я думаю, что это отличная идея. ----- замена клавиатуры на ноутбуке цена Абсолютно с Вами согласен. Мне кажется это отличная идея. Я согласен с Вами. ----- фирма туи Абсолютно с Вами согласен. Мне кажется это очень отличная идея. Полностью с Вами соглашусь. ----- сколько стоит замена матрицы на ноутбуке Абсолютно с Вами согласен. Идея отличная, поддерживаю. ----- https://vashholodilnik.ru/holodilniki/mitsubishi_electric_mr_lxr68em_gbk_r Абсолютно с Вами согласен. Идея отличная, согласен с Вами. ----- https://lolz.guru/threads/1692298/ Абсолютно с Вами согласен. В этом что-то есть и это хорошая идея. Я Вас поддерживаю. ----- https://kazino-online-v-rossii.com/ Абсолютно с Вами согласен. В этом что-то есть и это хорошая идея. Готов Вас поддержать. ----- https://kazino-online-list.com/luchshie-kazino-s-bistrim-vivodom/
Мекен жайымыз
Семей қаласы, Ұшақтар 1а

©2016-2025, Ресми сайт Семей қаласы білім бөлімінің "№49 жалпы орта мектебі" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722